bitcoin - بیت کوین

واقیعت بیت کوین چیست و چه پشتوانه ای دارد؟ در گذشته فیات مانی ها و یا پول های کاغذی که وابسته به دولت ها و بانک ها بودند پشتوانه هایی نظیر طلا و تولید ناخالص ملی که وابسته به اقتصاد یک کشور بود داشتند و با توجه به ان ها اعتبار می گرفتند

bitcoin - بیت کوین

واقیعت بیت کوین چیست و چه پشتوانه ای دارد؟ در گذشته فیات مانی ها و یا پول های کاغذی که وابسته به دولت ها و بانک ها بودند پشتوانه هایی نظیر طلا و تولید ناخالص ملی که وابسته به اقتصاد یک کشور بود داشتند و با توجه به ان ها اعتبار می گرفتند

همکاران اکسچنج Binance با CipherTrace در آخرین مطابقت با فشار

علاوه بر CipherTrace، که توسط شرکت های سرمایه گذاری مانند گلکسی دیجیتال مایک Novogratz حمایت می شود، بر پایه یک همکاری جدید با IdentityMind در مورد خواسته مشتری خود (KYC) مطابقت دارد. طبق گفته لیم، Binance همچنین با Chainalysis، Refinitiv (که قبلا بخش مالی Thomson Reuters) و موسسه شفافیت Blockchain (BTI) است، کار می کند.


وی گفت: "ما می خواهیم کاربران ما بهترین تجارب را داشته باشند، بدانند که آنها ایمن هستند که با معامله گران و بازیگران بد معامله نمی شوند."


به عنوان مثال، Whitestream، شرکت تحلیلی، حساب کاربری Binance را شناسایی کرد که گفته می شود بیت کوین را از حامیان گروه سیاسی نظامی حماس دریافت کرده است که ایالات متحده آن را یک سازمان تروریستی می داند. بیشتر متخصصان معتقدند این موارد بسیار نادر هستند.


جنایات مالی یک خطر رایج بیشتر را نشان می دهد، به ویژه با توجه به راه اندازی Regtech Coinfirm، Binance را بعنوان مبادله تعیین می کند که ممکن است همیشه بر اساس الزامات KYC محدودیت ها را اجرا نکند.


در کنار این خطوط، یک گزارش BTI در این هفته منتشر شد که حاکی از آن است که اگرچه حجم معاملات اکسچنج Binance بیش از 85 درصد بود، برخی از معاملات شستشو - که همزمان خرید و فروش دارایی های مشابه برای ایجاد توهم فعالیت بازار بود - . مدیر مارکت پائیز، مدیر توسعه BTI، به کوین دسک گفت که شرکت تحقیقاتی او با Binance کار می کند تا تجارت شستشو را متوقف کند.


پیوستن بینش BTI با خدمات CiperTrace می تواند موجب انطباق وسیع تر در اکوسیستم Binance شود. با این حال، لیم گفت که این مشارکت ها فقط افزایش توانایی های موجود در Binance را افزایش می دهند، و افزود که این ارز در حال حاضر یک تیم داخلی با ده ها تن از متخصصان تحلیلی حقوقی و بلوک چینی است که به وظایف نظیر نظارت بر پلت فرم، تطابق AML و KYC اختصاص دارد.


در واقع، لیم گفت تیم تسویه حساب Binance متعهد است که به طور مداوم به افزایش نوار به عنوان زمینه نظارتی و رفتار کاربر نیز تکامل یابد.

وی ادامه داد: "من قصد دارم کمی وقت بگیرم تا بعدا متوجه شوم." او اضافه کرد که وقتی 20 کارمند داشت، به Coinbase پیوست و اکنون تعداد بیش از 700 کارمند دارد.


او گفت که در زمان خود در شرکت، رومرو در مورد "تقریبا هر جنبه" کسب و کار Coinbase مشغول به کار بوده است، از جمله مشارکت های بانکی و هر دو کسب و کار مصرف کننده و نهادی.


با وجود اینکه Coinbase به عنوان یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین مبادلات رمزنگاری شناخته می شود - در ماه دسامبر سال گذشته 300 میلیون دلار به ارزش 8 میلیارد دلار افزوده شده است. در ماههای گذشته، تعداد زیادی از خروج ها (و همچنین برخی از ورودی ها) وجود داشته است.


دو هفته پیش، کریستین سندلر، مدیر فروش موسسات Coinbase، مبادله ای را برای Fidelity Investments، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مالی در جهان، انجام داد. در اوایل سال جاری، مدیر ارشد اطلاعات علمی و ریسک خطر سوپ رنجان نیز باقی ماند، همانطور که وحالی مهتا مدیر اجرایی ارشد بود.


و از زمان جمع آوری اکتبر اوت، حداقل 9 نفر دیگر از کارکنان ارشد یا متوسط ​​خود، Coinbase را ترک کرده اند.


پیش از این مشخص شده است که از مارس 2018، شرکت برای درمان هایی مانند انجماد تخم مرغ به منظور حفظ کارکنان، مبلغ 5000 دلار در سال ارائه می دهد که علاوه بر گزینه های استاندارد بیمه درمانی نیز می باشد.


Coinbase به درخواست CoinDesk برای نظر دادن به خروج رمرو با زمان مطبوعات پاسخ نمی داد.